بازی کریپتویی بدون سرمایه

بازی کریپتویی بدون سرمایه

یکی از جدیدترین رویدادها در صنعت گیمینگ ادغام بازی و کسب درآمد رمزارزی است. شما در بازی های کریپتویی می توانید بازی کرده و سرگرم شوید و جایزه خود را به صورت رمزارز دریافت کنید. بازی های کریپتویی به دو صورت طراحی و تولید می شوند. بازی هایی که برای شروع آن ها به سرمایه اولیه نیاز دارید و بازی هایی که نیازی به سرمایه اولیه در آن ها نیست. در این مقاله از آرکا کوین بهترین مجموعه برای سبدگردانی ارز دیجیتال قصد داریم چند بازی کریپتویی بدون سرمایه را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

بازی کریپتوکیتیز (Crypto Kitties)

بازی کریپتوکیتیز (Crypto Kitties)

این بازی کریپتویی در بلاک چین اتریوم انجام می شود. کریپتوکینیز در واقع اولین بازی مبتنی بر NFT بود که در سال 2017 عرضه شد. این بازی هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. Crypto Kitties یک بازی نگهداری و پرورش حیوان خانگی به صورت مجازی است که به بازیکنان خود اجازه می دهد گربه ها را مجازی پرورش داده و سپس آنها را خریدوفروش کنند.

این بازی توسط یک استارت آپ کانادایی با نام Axiom Zen ایجاد شد. با وجود اینکه هنوز هم این کمپانی به توسعه نرم افزارها و بازی های واقعیت مجازی می پردازد اما تا کنون کریپتوکیتیز موفق ترین پروژه های آن بوده است.

توسعه دهندگان این بازی می خواستند یک بازی کریپتویی در بلاک چین اتریوم بسازند که به هر فردی در جهان اجازه می دهد تا گربه های مجازی را که با یک قرارداد هوشمند ساخته و پرورش دهند. هر گربه ای که ساخته می شود مانند توکن های غیر قابل تعویض NFT منحصر به فرد است و خز، مو و چشم او رنگی یکتا دارد.

بازی آپلند ✔ صفر تا 100 بازی متاورس Upland
مطالعه بیشتر

اگر بخواهیم این گربه ها را به طور ملموسی تشبیه کنیم باید بگوییم که هر یک از آن ها مانند یک DNA است. همانطور که هر فردی بر روی زمین یک DNA خاص و منحصربه فرد دارد کریپتوکیتیز هم یکتا بوده و هیچ مورد مشابهی ندارد. CryptoKitties یک بازی کریپتویی بدون سرمایه اولیه است و در آن فقط می توانید به خرید، نگهداری و فروش گربه ها بپردازید. شاید باورش برای شما سخت باشد اما برخی حاضر هستند بیش از 100 هزار دلار برای گربه های کمیاب بپردازند.

بازی گاد آنچیند (Gods Unchained)

بازی گاد آنچیند (Gods Unchained)

بازی گاد آنچیند یکی از محبوب ترین بازی های کریپتویی است که بدون سرمایه اولیه  می توان آن را در بلاک چین اتریوم انجام داد. در جریان این بازی، بازیکنان با استفاده از قدرت های مختلف خود به صورت تن به تن با یکدیگر مبارزه می کنند. هر بازیکن می تواند با انتخاب کارت های گوناگون، استراتژی های مختلفی را برای پیروزی خود و شکست به کار ببرد.

شما می توانید با انجام چند مرحله ساده، بازی را اجرا کنید. از همان ابتدای بازی فرصت های زیادی برای به دست آوردن جوایز در اختیار شما قرار می گیرد. جوایز این بازی کریپتویی در قالب توکن های GOD یا NFTهای مختلف به حساب کیف پول بازیکنان واریز می شود.

بازی Gods Unchained در سال 2019 بستر خود را به بلاک چین Immutable تغییر داد. در واقع ImmutableX یک روش لایه دوم برای دریافت توکن NFT در بلاک چین اتریوم است. بازی گاد آنچیند را می توان بر روی گوشی، کامپیوترهای خانگی و حتی سیستم عامل مک نصب و اجرا کرد.

ارز SLP چیست ✅ 8 مزیت توکن Smooth Love Potion
مطالعه بیشتر

بازی سندباکس (The Sandbox)

بازی سندباکس (The Sandbox)

این بازی متاورس نیز در بلاک چین اتریوم اجرا می شود. سندباکس یک بازی کریپتویی با گرافیک بسیار بالاست که به روش ماین کرافت (Minecraft) طراحی و اجرا شده است. بازیکنان می توانند بازی های موجود را انجام دهند یا بازی مختص خود را ساخته و با آن درآمد کسب کنند.

در این پلتفرم یک ویرایشگر بسیار کاربردی برای ایجاد انیمیشن ها و مدل ها وجود دارد که به بازیکنان اجازه ساخت اشیا یازی خود و فروش آن ها را می دهد. بازی Sandbox هم در دسته بازی کریپتویی بدون سرمایه قرار می گیرد.

در این دنیای مجازی بیش از 166 هزار قطعه زمین با مشخصات مختلف ساخته شده است. مالک می تواند با قطعات زمین خود که مانند یک توکن NFT در بلاک چین اتریوم است هر کاری که دوست دارد انجام دهد. در این بازی امکان ساخت موزه های مجازی، بازی ها و سایر مکان های خلاقانه نیز وجود دارد.

دنیای سندباکس از تعداد زیادی وکسل ساخته شده است به همین دلیل شباهت های بسیاری به ماین کرافت (Minecraft) دارد. در این بازی کریپتویی همه گیمرها می توانند یک بازی بسازند یا شخصیت های مد روز طراحی کنند. همچنین انجام مأموریت  توکن های SAND را به دست آورند.  هر بازیکنی که به اکوسیستم بازی کمک کند، جایزه خود را دریافت می نماید. این بازی یک مدل بسیار جذاب از کسب و کارهای واقعی و کسب درآمد با استفاده از آن ها است.

بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

مورد بعدی در لیست بازی کریپتویی بدون سرمایه، بازی Splinterlands است. این بازی متاورسی در آغاز فعالیت خود بر روی شبکه Steem راه اندازی شد. اما  پس از آن بازی به بلاک چین Hive منتقل شده و پلتفرم انجام آن تغییر کرد.

بازی آپلند ✔ صفر تا 100 بازی متاورس Upland
مطالعه بیشتر

اجرای بازی کریپتویی Splinterlands به طور کامل رایگان است و حتی می توان آن را بر روی مرورگر نیز انجام داد. جالب است بدانید که توکن هایی که در این بازی به دست می آورید را می توانید در بلاک چین های دیگر مانند اتریوم و WAX نیز معامله کنید.

اسپلینترلندز یک بازی کارتی جذاب است که با وجود حجم پایین، مکانیسم های بسیار پیچیده ای دارد. بازیکنان برای پیروز شدن در بازی باید استراتژی ها و تاکتیک های مختلفی را بیازمایند تا سرانجام بر حریف خود چیره شده و جایزه بگیرند.

در این بازی باید هر دو تیم ترکیب کارت های خود را انتخاب کنند. سپس مسابقه آغاز می شود و تیمی که بهترین ترکیب را داشته باشد برنده بازی خواهد بود و به عنوان جایزه توکنی را دریافت می کند. بازیکنانی که در مسابقات برنده می شوند ابتدا کریستال های انرژی دریافت می کنند. سپس می توانند در چالش های روزانه (Quests Daily) جوایز دیگری را هم دریافت کنند.

جوایزی که به دست آورده اید را می توانید در فروشگاه بازی به فروش بگذارید و بر اساس ارزشی که دارد، توکن دریافت کنید. در این فروشگاه امکان خرید آیتم های موردنیاز نیز وجود دارد و حتی می توان در آن کارت بازی قرض گرفت.

بازی سوریر (Sorare)

V

بازی کریپتویی سوریر نیز در بلاک چین اتریوم انجام می شود. Sorare یک بازی کارتی و کلکسیونی است که در آن کارت های NFT از بازیکنان مشهور فوتبال واقعی به بازیکنان عرضه می شود. برای شروع بازی 5 کارت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. همین تعداد کارت برای شرکت در مسابقات مجازی کفایت می کنند.

ارز SLP چیست ✅ 8 مزیت توکن Smooth Love Potion
مطالعه بیشتر

خوب است بدانید که توسعه دهندگان این بازی برای تولید توکن های NFT از بازیکنان واقعی فوتبال با باشگاه های معروف همکاری کرده اند. گیمرها از این توکن های غیرقابل تعویض (NFT) برای مالکیت، خرید و فروش مجدد کارت های کلکسیونی دیجیتال استفاده می کنند.

NFTهای بازی کریپتویی بدون سرمایه Sorare را می توان خارج از بازی و در بازارهایی مانند Opensea و Rarible معامله کرد. بازیکنان می توانند از میان کارت های معاملاتی دیجیتال بیشتر از 200 تیم نظیر آث میلان، لیورپول، یوونتوس، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، تیم های جی لیگ، لیگ برتر و لالیگا انتخاب خود را انجام دهند.

سخن آخر

در این مقاله از آرکاکوین 5 بازی کریپتویی بدون سرمایه پرطرفدار را به شما معرفی کردیم. اگر مجذوب هر یک از این بازی ها شده اید آن را نصب و اجرا کنید و با راحت ترین روش به درآمد رمزارزی برسید. ما در کانال سیگنال ارز دیجیتال آرکاکوین بهترین پیشنهادات را برای ترید و کپی تریدینگ به شما ارائه می کنیم.

سؤالات متداول

  • آیا تمام بازی هایی که در این مطلب معرفی شد رایگان هستند؟

بله تمام 5 بازی معرفی شده بدون نیاز به سرمایه اولیه شروع می شوند اما شما می توانید برای خرید آیتم های جدید و کارت های مناسب از کیف پول دیجیتال خود استفاده کنید.

  • بهترین بازی کریپتویی بدون سرمایه کدام است؟

با وجود اینکه کریپتوکیتیز معروف ترین بازی در دنیای متاورس است اما شما می توانید بر اساس علایق خود یکی از بازی های معرفی شده را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

درخواست عضویت

درخواست عضویت

با تکمیل فرم ، درخواست شما برای عضویت در کانال سیگنال یا مشاوره خصوصی یا کپی تریدینگ یا سبدگردانی قابل رزرو است. همکاران ما در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت.