آبان تتر

صرافی آبان تتر abantether

 امروزه به علت تحریم‌های موجود، خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق صرافی های خارجی برای ایرانی‌ها به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. در این راستا صرافی آبان تتر با تسهیل فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار بزرگ کریپتوکارنسی برای ایرانیان، به یکی از محبوب‌ترین صرافی ‌ها تبدیل شده است. در ادامه این مطلب از آرکاکوین قصد داریم شما را با ویژگی‌ها، نحوه ثبت نام و خرید و فروش در این صرافی و تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در مورد پلتفرم این صرافی محبوب آشنا کنیم، تا پایان با ما همراه باشید.

صرافی آبان تتر abantether

به علت تحریم‌های موجود علیه ایران، برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تصمیم گرفتند تا راهی هموار برای ورود رمزارزها به ایران پیدا کنند و این گونه بود که صرافی آبان تتر در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. امروزه امکان خرید و فروش بیش از ۳۲۹ رمز ارز مختلف در این صرافی وجود دارد. در میان صرافی های داخلی، این صرافی، از بیشترین  تنوع ارز برخوردار است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین صرافی های فعال در حوزه کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. بیشترین تمرکز این صرافی بر کاهش هزینه های تراکنش، بالا بردن سرعت عملکردها و حفاظت از حریم شخصی کاربران می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آبان تتر

خرید ارزهای دیجیتال از صرافی آبان تتر

انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید ارزهای دیجیتال و آغاز فرآیند سرمایه گذاری در بازارهای کریپتوکارنسی مهم‌ترین مساله کاربران می‌باشد. اما با تحریم و بسته شدن حساب ایرانی ها در صرافی های معتبر خارجی مانند بایننس، کوینکس و … تنها راه حل موجود خرید و فروش ارزهای دیجیتال از صرافی های معتبر و حرفه ای ایرانی است. برای ورود به صرافی بایننس اینجا کلیک کنید.

مقایسه صرافی کوکوین و صرافی بایننس; کدام صرافی مناسب است؟
مطالعه بیشتر

بسیاری از چالش ها مانند احراز هویت و فرآیند ثبت نام در این صرافی ها به سرعت و راحتی قابل انجام است و دیگر خطر بسته شدن حساب ها نیز وجود نخواهد داشت. به همین دلیل می توان خرید و فروش در بازارهای ارز دیجیتال، سبدگردانی ارز دیجیتال، انجام کپی تریدینگ و… را از طریق صرافی های ایرانی معتبر مانند آبان تتر به نشانی اینترنتی abanteter.com بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب دانست.

مزایای معاملات در صرافی آبان تتر

آبان تتر از همان نخستین روزهای تاسیس به دنبال تسهیل و آسان نمودن فرآیند خرید و فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی بوده است و برای رفع مشکلات ناشی از تحریم‌ها و برطرف کردن موانع فعالیت ایرانیان در بازارهای جهانی کریپتوکارنسی راه حل های متفاوتی ارائه داده است. در ادامه به برخی از خدمات و ویژگی‌های این صرافی ایرانی معتبر و محبوب، می پردازیم:

  • در پلتفرم آبان تتر، قیمت ها مناسب و با کارمزد پایین ارائه می شود.
  • در این صرافی پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته صورت می گیرد.
  • نسبت به سایر صرافی های ایرانی که خرید و فروش ارز دیجیتال می کنند، با بالاترین قیمت ارز از کاربران خریداری کرده و با پایین ترین قیمت به آن ها می فروشد.
  • پشتیبانی و پاسخدهی به کاربران به دو صورت تلفنی و متنی انجام می شود.
  • این صرافی از بیش از صد نوع مختلف رمز ارز پرطرفدار بازارهای ارز، پشتیبانی می کند.
  • در این پلتفرم قیمت های ارزها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.
  • کاربران در بخش گزارشات حساب خود می تواند کلیه تراکنش ها را بررسی کنند.
  • در صرافی آبان تتر امکان هولد کردن همه رمز ارزها در حساب کاربری افراد وجود دارد.
  • انتقال ارزهای دیجیتال در این صرافی ممکن و قابل انجام است.
  • در این پلتفرم کاربران با استفاده از کارت بانکی خود نیز می توانند واریز و برداشت ریالی انجام دهند.
  • پلتفرم آبان تتر، یک پلتفرم کاربر پسند و دارای امنیت بسیار بالا است.
  • تمامی معاملات بدون هیچ گونه محدودیتی در این صرافی قابل انجام است.
  • امکان مراجعه حضوری و خرید و فروش در محل صرافی، برای افراد مبتدی و کم تجربه وجود دارد.
  • حد ضرر برای سفارشات در این صرافی به خوبی برای کاربران مشخص می شود.
  • کاربران می توانند برای مدیریت معاملات خود از سرویس ای پی آی(API) استفاده کنند.
صرافی های غیر متمرکز چیست بررسی 3 نوع اصلی DEXs
مطالعه بیشتر

مراحل خرید و فروش انواع رمز ارزها در آبان تتر

مراحل خرید و فروش انواع رمز ارزها در صرافی آبان تتر
مراحل خرید و فروش انواع رمز ارزها در صرافی آبان تتر

برای انجام خرید و فروش و انجام معاملات در صرافی آبان تتر باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در مرحله اول به سایت صرافی وارد شوید.
  • در مرحله بعد باید ثبت نام خود را به طور کامل انجام دهید. برای این کار تمامی اطلاعات هویتی نظیر نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، کد ملی و حتی کارت بانکی خود را وارد کنید و احراز هویت خود را به طور کامل انجام دهید.
  • سپس می توانید به پنل کاربری خود وارد شوید و با استفاده از موجودی حسابتان برای انجام معاملات ریالی و غیر ریالی اقدام کنید.
  • در صورت لزوم می توانید حساب کاربری خود را شارژ ریالی یا تتری کنید و از ارزهای دیجیتال موجود در صرافی خریداری نمایید.
  • در مرحله بعد ارز دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کرده و مقدار مورد نظرتان را خریداری کنید. برای این کار می توانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال صرافی استفاده کنید.
  • در مرحله آخر باید سفارش خود را ثبت کنید و ارزهای دیجیتال خریداری شده را به یک آدرس کیف پول شخصی انتقال دهید.

امنیت حساب‌ ها در صرافی آبان تتر

امنیت حساب‌ ها در صرافی آبان تتر
امنیت حساب‌ ها در صرافی آبان تتر

حفظ امنیت حساب کاربران به عنوان اولین و مهم‌ترین اصل در صرافی آبان تتر مطرح است. این امنیت هم هویت و اطلاعات شخصی فرد را شامل می شود و هم اموال و دارایی های دیجیتالی او را در بر می گیرد. بخشی از امنیت دارایی های کاربران به عهده صرافی است و این پلتفرم ایرانی توانسته به نحو احسن از عهده این مسئولیت بر بیاید. اما بخش دیگری از این امنیت بر عهده خود کاربر می باشد که باید با استفاده از دانش و آگاهی از اطلاعات و اموال خود محافظت نماید.

صرافی کوین بیس چیست؟ 7 ویژگی برتر Coinbase Exchange
مطالعه بیشتر

معایب آبان تتر

همان طور که گفته شد کار با پلتفرم صرافی آبان تتر بسیار راحت و آسان است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی در آن فعالیت داشته باشند. در حال حاضر تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی می توان به این پلتفرم دسترسی داشت اما هنوز اپلیکیشنی برای استفاده از پلتفرم این صرافی بر روی گوشی ها ساخته نشده است و این یکی از معایب به شمار می رود. امید است در آینده ای نه چندان دور امکان استفاده از این پلتفرم بر روی گوشی ها نیز فراهم شود و کاربران بتوانند به آسانی خرید و فروش های خود را انجام دهند.

نتیجه گیری

در این مطلب به طور خلاصه به بررسی ویژگی ها و مزایای پلتفرم صرافی محبوب آبان تتر پرداختیم. محبوبیت، معروفیت و حرفه ای بودن این پلتفرم بر کسی پوشیده نیست. با وجود تحریم های ناعادلانه و گرفتن فرصت های فعالیت در بازارهای بزرگ جهانی از ایرانیان، صرافی های معتبر و حرفه ای نظیر این صرافی توانسته اند تا حد زیادی کمبودهای موجود در بازار رمز ارزها را در ایران برطرف کنند و راهی روشن به روی کاربران ایرانی مشتاق به فعالیت در این بازارها باز نمایند. تنها کافیست به عنوان یک کاربر شناخت کافی از دنیای بزرگ کریپتوکارنسی کسب نمایید و فرصت‌های بزرگ موجود در آن را به خوبی شناسایی کنید.

سوالات متداول

دو مورد از مزایای کار با صرافی آبان تتر چیست؟

استفاده آسان و راحت از این پلتفرم و امنیت بسیار بالای آن دو مزیت مهم این صرافی کاملا ایرانی می باشد.

معرفی 10 تا از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
مطالعه بیشتر

لزوم استفاده از صرافی های ایرانی مانند آبان تتر چیست؟

از بین بردن محدودیت و تحریم های اعمال شده بر ایران و برطرف کردن موانع فعالیت در دنیای بزرگ کریپتوکارنسی مهم‌ترین دلیل استقبال از این صرافی ها می باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

درخواست عضویت

درخواست عضویت

با تکمیل فرم ، درخواست شما برای عضویت در کانال سیگنال یا مشاوره خصوصی یا کپی تریدینگ یا سبدگردانی قابل رزرو است. همکاران ما در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت.